Nawoord - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Lucie Pols - WaarBenJij.nu Nawoord - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Lucie Pols - WaarBenJij.nu

Nawoord

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Lucie

16 September 2011 | Nederland, Apeldoorn

Nawoord.
Een geweldige ervaring was het deze reis met als hoogtepunt de ontmoetingen met de twee folkloregroepen! Het was ontroerend om te zien hoe er door de groepen genoten werd van de contacten. Met handen en voeten werd er gesproken , op straat even een dansje begeleid door “life” gezongen liederen heeft bij mij vele malen voor kippenvel gezorgd. Het prachtige uitzicht op de bergen vanuit de salon in Niric is dikwijls gefotografeerd (zie foto).
Een week die voorbijgevlogen is en het gevoel oproept dat het te kort is. Voorlopig is het nu nagenieten bij de foto’s, films en herinneringen( zoals wakker worden met het liedje van de zeven vlooien, we hebben gezongen tot we er schor van waren). De gekregen trofee, erg zwaar in de koffer, moet maar een mooi plaatsje krijgen ergens in de Veste (zie foto).
Bedankt allemaal. De sfeer was fantastisch, de zorg voor elkaar en iedereen had zijn/haar eigen bijdrage hier in. Ook de aanwezige partners, waarvan we tenslotte niet van te voren wisten hoe het contact zou gaan, hebben voor een gezellige aanvulling gezorgd deze week.
Wanneer je met de voorbereiding begint kun je alleen maar hopen dat het zo verlopen mag zoals het de afgelopen week gegaan is.
Geen wonder dat er als afscheid op het veldje bij de Veste er dan ook flink geknuffeld werd!
Bedankt voor alle reacties op de site, we gaan weer over tot de gewone dingen in Apeldoorn.

Dovizdene (tot ziens)
Marian Gouverneur


Ps. Dit is dan tevens het slot van ons verslag over de belevenissen van Phoenix Vocaal in Kotel Bulgarije.

  • 16 September 2011 - 09:17

    Jacoline:

    Goedemorgen,

    Hebben jullie ook zo heeeeerlijk geslapen en zitten jullie ook zo vol met geluiden, muziek en alle mooie indrukken van de afgelopen week?
    Joop en ik hebben net heerlijk zitten ontbijten, met op de achtergrond de zang van Galina. Wat een pracht vrouw en wat een geweldige stem! Nu zitten we achter de PC om de verhalen en reaktie"s van de thuisblijvers te lezen.
    Marian en Jan Willem, jullie hebben ons een prachtige week bezorgd die vol zat met warmte en emotie waarvoor we jullie hartelijk danken.
    HET WAS GEWELDIG!
    tot dinsdag.

    Jacoline & Joop


  • 16 September 2011 - 11:03

    Gika:

    Lieve Marian, Jan Willem en reisvrienden.

    Wat hadden we een fantastische week en hebben we veel beleefd en genoten!
    Vanmorgen al heb ik Hans de cd met zigeuner muziek laten horen. Gelukkig heb ik de terugreis (na een dag buikpijn) zonder 'ongelukjes' kunnen voltooien. Van afscheid nemen met zoenen en handenschudden kwam niet meer, sorry! Maar HEEL ERG BEDANKT allemaal dat we het zo fijn met elkaar hadden!
    Ik moet steeds aan en spreuk denken die ik eens las...
    "Als ik dans zingt mijn lichaam
    als ik zing danst mijn ziel".

    Een hele dikke knuffel allemaal! Gika

  • 16 September 2011 - 13:40

    Joke T:

    Lieve zangmeisjes,

    Wat een geweldige week, wat een ervaring, ik had het niet willen missen. maar wat was m'n eigen bed en douche thuis weer lekker. Het lukt me vandaag nog niet om op gang te komen. Als ik terug denk aan de week dan springen de tranen me weer in de ogen en als ik dan ook nog de gekochte CD opzet dan zit ik echt niet in Apeldoorn. Kortom ik heb genoten en heel veel bewondering voor het vele voorbereidende werk van Marian en Jan Willem. en dank aan de groep en partners dat ik zo een mooi groepsgebeuren hebben mogen meemaken

  • 16 September 2011 - 14:49

    Wobby:

    Begrijp nu waarom Marian ons al jaren probeerde mee te krijgen naar Bulgarije. Wat een fantastische ervaring!!!
    Mijn hoofd zit er nog vol van en kan vandaag niet op gang komen.
    Vannacht werd ik wakker en wist even niet meer waar ik was...

    Groetjes Wobby

  • 16 September 2011 - 21:19

    Joke R.:

    Ik kan me alleen maar aansluiten bij de woorden van mijn voorgangers. Het was GEWELDIG! Ik heb van iedere minuut genoten en zie steeds weer alles voor me. het prachtige landschap, de prachtige kostuums, de prachtig gedekte tafels, de gezelligheid, de warmte (wat is Phoenix Vocaal toch een bijzonder koor!). Ik moest vandaag weer werken, maar weet niet of dat zo'n succes was voor m'n cliënten.... ik was er helemaal niet bij met m'n hoofd. En steeds als iemand aan me vroeg hoe het weekje Bulgarije was geweest, móest ik vertellen en vertellen...!

    Jullie allemaal veel dank en speciale dank aan Marian en Jan Willem,
    't was prachtig, het was formidabel....

    Lieve groeten,

    Joke R

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Lucie

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 1802
Totaal aantal bezoekers 23060

Voorgaande reizen:

08 September 2011 - 15 September 2011

Phoenix Vocaal op zangstudiereis

Landen bezocht: